PŘÍBĚH CARESSE

„Budu otevírat obchod s podprsenkami! Můžu u tebe udělat prádlový večírek?“ Tak takhle nějak to začalo. Díky velkému úspěchu nezůstalo u jediného věčírku. Bylo jich hned několik a nejen u kamarádek.

„Svoji vlastní proměnu jsem zažila ve svých 22 letech“, říká Klára Hrušková Doubková, jedna z nejuznávanějších bra-expertek v naší zemi. „Přivedla mě k tomu Lucka, moje kamarádka a nyní již bývalá kolegyně. Zjistila jsem, co je kvalitní spodní prádlo a co dokáže. V té době to nikdo neřešil. Nikdo to nevěděl! Rádoby módní značky úplně zničily přirozený instinkt žen umět si správně vybrat.“ dodává Klára

Díky penězům vydělaným na prádlových večírcích mohla Klára otevřít svůj první odborný obchod s podprsenkami v Praze. O dva roky později následovala brněnské prodejna, pak další pražská a nakonec českobudějovická. Klára se totiž definitivně rozhodla bojovat proti konfekčním velkoprodejcům nepadnoucích podprsenek. Říká k tomu: „Každá žena má právo na dobrý pocit ze svého těla. Češky bohužel vycházejí ze svých zkušeností z běžných prodejen a neví o možnostech, jaké se jim nabízí.“ A nejde pouze o klasické spodní prádlo. Caresse jako první přinesla na český trh tzv. bandeletky, čili krajkové nebo hladké pásky Bandelettes, které elegantně chrání vnitřní strany stehen v sukních.

Klára ale přeci jen není sama, kdo ví. Stále více žen vyhledává svoji bra-expertku. Klára tyto trendy vítá. Postupně si našla a zaškolila zkušený tým spolupracovnic, které dokáží rychle zjistit co zákaznice skutečně potřebuje. To tajemství není jen ve znalostech, ale i ve zkušenostech, co reálně u jakého typu poprsí funguje. Dokonalé prádlo totiž existuje pro každý věk, postavu, náturu a příležitost.

Dnes se nové zákaznici v Caresse věnují jak dlouho je třeba. Tato časová investice se vyplatí. A to doslova. Zákaznice se totiž vrací. Cítí se zde přirozeně a nemusí nic hrát. Pokud jednou vyzkouší, co dokáže správně zvolená podprsenka, nechápou, jak mohly předtím nosit prádlo, kterou ze sebe strhly hned, co dorazily domů z práce. „Vzpomínám si na zákaznici, která si svou starou podprsenku odnesla v naší firemní taštičce a odkráčela rovnou v nakoupeném zboží. Přivedla nám pak tři své kamarádky. Co u nás zažily jedním slovem? Překvapení a proměnu! Je zcela běžné, že zákaznice nosí podprsenku s košíčky C a od nás odejde s G a lepším sebevědomím, protože se skvěle cítí a její figura vypadá skutečně dobře“, vypráví s úsměvem Klára.

Caresse je v podstatě komunitou stálých zákaznic využívajících odborné poradentství, protože tělo a jeho požadavky se s dětmi, sportem, věkem neustále mění. Caresse není ani zdaleka na konci své cesty. V Česku jsou stále tisíce a tisíce žen, které se domnívají, že „pro krásu se musí trpět“.

Dotýká se vás tento příběh? Není divu, slovo Caresse znamená ve francouzštině i angličtině nežný dotyk.