MÁTE OTEVŘENO? Podle nařízení vlády jsou kamenné pobočky pro osobní návštěvu se zkušením prádla zavřené, otevřený je ale náš e-shop a možnost telefonické a video konzultace. Prádlo vám rády pošleme poštou nebo Zásilkovnou či připravíme pro osobní vyzvednutí přes výdejové okénko.
POTŘEBUJI PODPRSENKU, CO MÁM DĚLAT? Napište nám, zavolejte, vyjdeme Vám vstříc. Už máme z jarní vlny zkušenost s vybíráním prádla na dálku pomocí webkamery, pokud jste u nás již nakupovala, možná máme i Vaše záznamy a o to lépe poradíme.
FUNGUJE ESHOP? Ano! Může se ale stát, že je nějaký zádrhel, v takovém případě jsme na příjmu na 602 300 415 nebo obchod@caresse.cz
BUDE NĚJAKÉ NOVÉ PRÁDLO? Ano. Zboží chodí postupně v souvislosti s omezeními v jednotlivých zemích dodavatele.
MÁM U VÁS REZERVOVANÉ PRÁDLO Výborně, Vy se na prádlo těšíte, ono se těší na Vás. Jak ho k Vám dostaneme? Vyzvednete v sousední Zásilkovně? Nebo pošleme trochu dál? V každém případě máte možnost prádlo vrátit, pokud Vám nebude vyhovovat. Pokud byste chtěla přijít až po skončení opatření, je to možné, ale není třeba se bát vyzkoušení doma.
MÁM U VÁS OBJEDNÁVKU K VYZVEDNUTÍ Rády Vám ji předáme! Zavolejte na číslo pobočky, kde na Vás prádlo čeká a domluvíme se na vyzvednutí. Korunní: 602 300 415, BraExpert: 737 279 361, Pekařská: 602 490 501
MÁM U VÁS OBJEDNÁVKU, KTERÁ JEŠTĚ NEPŘIŠLA Mrzí nás to - snažíme se dostat od dodavatelů prádlo, ale vše se kvůli Covidu zpožďuje. Můžeme zkusit najít něco jiného, co by bylo hned.
POTŘEBUJI REKLAMOVAT PRÁDLO Problémy s prádlem nás mrzí. Zavolejte na 602 300 415 nebo napište na obchod@caresse.cz a vyřešíme.
MÁM U VÁS NEDOŘEŠENOU REKLAMACI ANEBO OPRAVU Platí totéž, co o oddíl výše. Moc se omlouváme, ale snažíme se nepotkávat se, abychom se vyhnuly riziku, že by "padl celý tým". Je tedy bohužel větší riziko, že se někde zasekneme. Prosíme, pokud to jde, připomeňte se a nezlobte se na nás.
PORADÍ MI NĚKDO, JAKÉ PRÁDLO SI MÁM VYBRAT? Samozřejmě. Od toho jsme tady! Poradíme po telefonu, po mailu a nově i po webkameře! Ukážeme na dálku, co by Vám mohlo vyhovovat.
JAK SI MOHU VYZKOUŠET PRÁDLO, KTERÉ SI CHCI ZAKOUPIT? Doma. a platí samozřejmě možnost nenošené prádlo vrátit či vyměnit.
PSALA JSEM VÁM E-MAIL A NIKDO MI NEODPOVĚDĚL Omlouváme se! E-maily se občas zatoulají a bohužel to nelze vyloučit ani u nás. Můžete nám napsat znovu či zavolat na 602 300 415.
VOLALA JSEM VÁM A NIKDO NEBRAL TELEFON Je možné, že bylo po otevírací době či jsme si hovoru nevšimly. Za běžného provozu se to stává, když se staráme o zákaznice v kabinkách. V situaci se zavřeným obchodem jsme třeba zrovna na cestě na poštu. Prosíme proto o pochopení. Když si hovoru všimneme, voláme obratem zpátky. Občas nám proklouzne. Prosíme, zkuste to znovu. Nebo napište e-mail.
PSALA JSEM VÁM PŘES VYSKAKOVACÍ OKÉNKO NA WEBU Nebudete tomu věřit, ale náš vlastní komunikační kanál nám občas padá do spamu. Budeme moc rády, když to buď zkusíte znovu, nebo využijete jinou z možností kontaktu.
POTŘEBUJI NĚCO JINÉHO Jsme tady. Přes kontakt na webu, na telefonu 602 300 415 nebo e-mailu obchod@caresse.cz. Nebojte se na nás obrátit. Uděláme první poslední, abychom poradily. Zvlášť tedy co se týká prádla, ale umíme i prima nevyžádané rady ohledně vztahů, vaření nebo cyklistiky.
KONČÍ MI PLATNOST POUKAZU Je nám jasné, že uplatnit poukaz bylo komplikované. Napište nám do mailu obchod@caresse.cz číslo poukazu a my Vám jeho platnost prodloužíme
MĚLA JSEM NA ESHOPU VYHLÍDNUTÉ PRÁDLO A UŽ HO NEVIDÍM. MÁTE HO JEŠTĚ? Těžko říct - možné to je. Určitě se na nás obraťte a zkusíme to ověřit. Je možné, že prádlo si v mezičase někdo rezervoval, ale nakonec si ho nevezme. Nebo se nám zatoulalo.
TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NAKONEC - MOC VÁM DĚKUJEME ZA PODPORU. PRO NÁS, KTERÉ JSME ZVYKLÉ NA OSOBNÍ PŘÍSTUP A PORADENSTVÍ TVÁŘÍ V TV.... EHM, TVÁŘÍ V PRSA, JE TO SITUACE HODNĚ KOMPLIKOVANÁ. O TO VÍC SI VÁŽÍME VAŠÍ PODPORY A VSTŘÍCNOSTI