logotype
logotype

Děkujeme za zájem o koupi našich produktů. Moc rády Vám prádlo dodáme poštou nebo kurýrní službou se všemi výhodami, které byste získala při nákupu přes eshop, tedy například s možností prádlo vrátit bez udání důvodu. Stačí nám jen napsat a domluvíme se.

A proč nemáme klasický eshop?

  1. Osobní přístup - chceme se Vám věnovat, chceme s Vámi vybrat to, co pro Vás bude to pravé. Problematika prádla je složitá a nám skutečně záleží na tom, abyste od nás měla prádlo, které Vám bude opravdu vyhovovat dlouhodobě. Ideální je samozřejmě přijít k nám a vybrat prádlo u nás (a pak jen objednávat po emailu), ale i pokud nás nemůžete navštívit, osobní komunikace pomůže více, než obecné rady napsané na stránce. Pojďme společně najít něco, v čem Vám bude opravdu dobře.
  2. Není číslo jako číslo - V podprsenkovém světě se vyskytují minimálně dva základní systémy číslování - evropský a britský. A čísla (respektive písmenka) jsou v těchto systémech vůči sobě posunutá. Kupříkladu 75G na britském číslování je tedy o celé dvě velikosti větší než stejné označení v systému evropském. Rády Vám pomůžeme bez úhony proplout číselnou džunglí.
  3. Není model jako model - Ani pokud máte vyzkoušenou velikost u konkrétní značky, ještě není vyhráno. Ne každý střih sedí stejně, ne každý model má stejně pevnou látku, dokonce ne každá barva u stejné podprsenky sedí stejně jako jiná. My toto prádlo nosíme a denně oblékáme našim zákaznicím. Dokážeme odhadnout, jak který model funguje a zda bude vyhovovat právě Vám.
  4. Určitě to sedí? - Pro necvičené oko a pro tělo, které pocit ze skutečně padnoucího prádla nikdy nepoznalo, není jednoduché odlišit, zda prádlo doopravdy sedí. Pocit ze správně vybraného prádla může být zpočátku nezvyklý, je potřeba vše správně urovnat, atd. My Vám pomůžeme vybrat velikost i střih pro účel, který chcete. Je lepší začínat s výběrem prádla od začátku, protože pokud kupujete "klasické 85C", dost možná můžeme vybrat lépe!
  5. Aktuální skladová dostupnost -  Systémy se musí průběžně aktualizovat, může se tedy stát, že v eshopu objednáte něco, co se před pár vteřinami prodalo. Pokud budeme prádlo posílat my Vám, slíbíme Vám jen to, co by Vám mohlo být a reálně máme k dispozici.